de reis en de eerste paar dagen - Reisverslag uit Catamarca, Argentinië van Sven Bremer - WaarBenJij.nu de reis en de eerste paar dagen - Reisverslag uit Catamarca, Argentinië van Sven Bremer - WaarBenJij.nu

de reis en de eerste paar dagen

Blijf op de hoogte en volg Sven

01 September 2013 | Argentinië, Catamarca

Hallo allemaal,

Dit is mijn eerste bericht hierop sorry dat zo lang duurde maar het was best druk de laatste paar dagen thuis en de reis ook, en toen ik hier in Catamarca aankwam ook niet, ik heb al zoveel gedaan. Maar laten we bij het begin beginnen.

De nacht voordat ik ging kon ik tot mijn verbazing goed slapen, en moest al vroeg op om al afscheid te nemen van Sofie wat zeker moeilijk was. Daarna nog de laatste dingen ingepakt en zijn we naar mijn oma gereden, ook om afscheid te nemen en dat ging goed maar was ook moeilijk.
Toen mocht ik voor de laatste keer rijden voor een heel jaar naar Dusseldorf.
Daar nog een biertje gedronken met mama papa en Luc. Toen was het echt tijd om afscheid te nemen en weg te lopen van de mensen waar je van houdt! Maar dan moet het toch en ga je en vanaf dan sta je er alleen voor. de eerste vlucht was kort en ging zeker goed:) Daarna vanaf Frankfurt naar Buenos aires en heb bijna de hele vlucht geslapen al was het soms niet even comfortabel.

Aangekomen in Buenos aires was het spannend om door de douane te gaan maar dat ging allemaal goed en mijn bagage was er ook nog! haha.
Toen liep ik naar buiten en hoopte ik dat mijn taxi chauffeur er zal staan, maar hij stond er gelukkig met een bordje met Sven Thomas Bremer. Toen zijn we naar het hotel gereden en heb ik goed ontbijt en ben ik naar mijn kamer gegaan om even te douchen en om te kleden en toen ik had omgekleed zette ik in de chat op facebook dat ik in Buenos Aires was en toen bleek dat Hein ( een andere exchange student) ook in Buenos aires was en maar 2 straten verderop dus hebben we de dag samen doorgebracht en heb ik zijn hostfamilie ook ontmoet.

De volgende dag ben ik optijd opgestaan om de laatste vlucht te pakken en die had vertraging haha wat een verrassing. Maar alles ging goed en kwam ik catamarca in gevlogen een super klein vliegveld en toen ik naar binnen liep stond iedereen mij op te wachten mijn host broer host vader de minister van de club en de councelor. Toen zijn we naar huis gereden en heb ik de resst van de familie ontmoet en hebben ze mijn alles laten zien in het huis. Ze waren aardig en ze geven allemaal 1 kus bij binnenkomst. Toen heb ik de koffer uitgepakt en gingen we middag eten, wat erg lekker was een runderschnitzel en aardappels. Toen was het siesta en gingen de ouders slapen en ik en mijn hostbroers gingen nog even naar buiten en even na zessen gingen we nar het centrum om de quadricyclo op te halen bij de garage en ben ik achterop naar huis gereden. en ik dacht dat ik gevraalijk reed maar het verkeer hier is echt een ramp iedereen doet maar wat.

De volgende dag hebben we uitgeslapen en zijn we met vrienden naar El Rodeo gereden om het huis te bekijken waar we over 3 weken naartoe gaan voor 4 dagen. El Rodeo is een klein dorpje midden in de bergen en veel mensen in catamarca een extra huisje hebben. Daarna hebben we een uniform gehaald voor school maar de broek paste niet dus ik moet maandag naar school in het sportuniform. Daarna hadden we een rotary meeting en heb ik de andere exchange students ontmoet die in catamarca zitten. Daarna hebben we pizza gegeten wel pas om 11 uur. En daarna zijn we nog even naar vrienden geweest tot 4 uur wat hier heel normaal is.

Dit zijn de dagen tot nu toe en ik heb het erg naar mijn zin iedereen is erg lief en probeert me met alles te helpen. ik schrijf weer naa mijn eerste schooldag.

allemaal de groeten van mij vanuit hier!!!

  • 01 September 2013 - 18:34

    Nemo:

    Mooi verhaal Sven! Begrijp ik goed dat je morgen al naar school gaat? Heel veel succes!

  • 01 September 2013 - 18:40

    Jeannette Bremer:

    Ha die Sven, goed te lezen dat de eerste indrukken goed zijn. Wel lachen dat je in uniform naar school moet. Die foto's willen wij graag zien. Haha ben benieuwd. Veel liefs van ons xx

  • 01 September 2013 - 19:00

    Paulien:

    Ha die Sven! Leuk om je verhaal te lezen, klinkt allemaal goed. Ik hoop dat je het naar je zin hebt, groetjes van ons

  • 01 September 2013 - 22:17

    Nick:

    Haha mooi man. Mag je bij dat uniform je eigen schoenen aan? Dan weet ik wel welke ;-)
    Ben benieuwd naar je eerste schooldag. En inderdaad, foto's!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Catamarca

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Mei 2014

Cordoba en noordreis

17 Mei 2014

Cordoba en bergen

04 December 2013

De zuidreis

14 September 2013

eerste weken

01 September 2013

de reis en de eerste paar dagen
Sven

Ik ga een jaar naar Argentinië om precies te zijn naar Catamarca, hier hou ik jullie nop de hoogte van de gebeurtenissen daar.

Actief sinds 28 Aug. 2013
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 6144

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

20 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

20 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

20 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

20 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

20 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

28 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: