eerste weken - Reisverslag uit Catamarca, Argentinië van Sven Bremer - WaarBenJij.nu eerste weken - Reisverslag uit Catamarca, Argentinië van Sven Bremer - WaarBenJij.nu

eerste weken

Door: Sven Bremer

Blijf op de hoogte en volg Sven

14 September 2013 | Argentinië, Catamarca

ik wil eerst zeggen dat ik hier in argentinie me erg goed voel!!!
zulke leuke mensen en allemaal zoo aardig en willen je met alles helpen en nodigen je overal voor uit. Dus bedankt Argentinie!!

De dagen op school gaan goed al kan ik nog niet heel veel volgen, maar iedereen probeert je te helpen. Ook is de school katholiek alleen ik niet dus als iedereen een kruisje slaat doe ik dat niet, in het begin keken ze me raar aan. Maar ik heb ze uitgelegd dat ik hun geloof respecteer maar niet beoefen. Ondanks dat werd er een mis georganiseerd om mij en de andere exchange student succes te wensen. twee uur zitten staan zitten staan en ik netjes in houding als zij een kruisje slaan. En opa ik weet dat je me nu terug pakt! voor de keer dat we in het bos wandelde en er een duif op je poepte en ik keihard moest lachen. Ik weet dat jij het was opa die op mijn broek poepte!!! haha grapjas!!! Dus iedereen om mij lachen.

Er zijn veel exchange studenten in Catamarca dat is erg leuk want je kunt je ervaringen goed delen met elkaar!! Ook hebben we met zijn allen meer exchange studenten opgehaald in La rioja zo een 170 km vanaf Catamarca, maar die kilometers vlogen zo voorbij. we zaten met zijn allen in een klein busje met 6 vaste stoelen en de rest gewoon stoelen van buiten die niet vastzitten, en we gingen met 9 in het busje heen en kwamen met 12 mensen in het busje terug, erg gezellig dus!

Ook heb ik al een nachtje hier meegemaakt, het is een queen election van school en mijn broer moest omdat hij in het laatste jaar zit met al zijn klasgenoten in sexy vrouwen kleren over de catwalk lopen. Daarna begon het echt ze verkozen het mooiste meisje van de school van dit jaar. erg leuk om te zien hoe dat hier gaat haha!

Ik heb geprobeerd hier te zwemmen maar op school doen ze er niet aan, en de zwembaden zijn hier zooo slecht en vies dat ik het niet eens meer wil. in plaats daarvan ga ik met de jongens uit mijn klas volleyballen en ben ik al begonnen met rugby. Rugby is echt een leuke, agressieve maar toch tactische sport en heb al veel geleerd in 2 trainingen en in een oefen wedstrijdje heb ik zelfs een try gemaakt. Het allermoeilijkste is line up ( wanneer ze de bal vanaf de zijkant gooien en je iemand moet optillen om de bal te vangen).Dat gingen we oefenen en scrum gaat er ook erg heftig aan toe!! Maar super leuk ik blijf het zeker doen.

Er zijn lekker veel bbq s hier elk weekend wel 1 of 2 gehad. erg gezellig en lekker veel! en veel vrienden al gemaakt! elke daag wel iets te doen en verveel me zeker niet hier!

ik van vast en zeker super veel vergeten maar schrijf nog wel een keer!!! als ik het weer weet! want maak zoveel mee!!!

oohja en voor iedereen die mij mist!:

Ik mis jullie ook wel van binnen maar ben nu hier en maak er zeker wat van en zeg overal ja tegen!

Allemaal de groeten uit het nu niet heel warme en zonnige Argentinie

xx


  • 14 September 2013 - 10:19

    Ilse:

    Oooooe leuk allemaal sven! Super veel plezier en lekker genieten van alles wat je doet!
    X ilse v w.

  • 14 September 2013 - 10:23

    Joke Gerritsen:

    Hallo Sven. Fijn dat je het zo naar je zin hebt.Groetjes van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Catamarca

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Mei 2014

Cordoba en noordreis

17 Mei 2014

Cordoba en bergen

04 December 2013

De zuidreis

14 September 2013

eerste weken

01 September 2013

de reis en de eerste paar dagen
Sven

Ik ga een jaar naar Argentinië om precies te zijn naar Catamarca, hier hou ik jullie nop de hoogte van de gebeurtenissen daar.

Actief sinds 28 Aug. 2013
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 6169

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

20 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

20 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

20 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

20 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

20 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

28 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: